MASTERCLASS: Jak budovat brand na sociálních sítích

  • 30 lekcí plných know-how z praxe + spousta praktických bonusů.
  • Přepnete na mindset úspěšného tvůrce.
  • Pochopíte účel platforem a jak s nimi pracovat.
  • Naučíte se, jak správně strategicky nastavit profil a celkový koncept činnosti.
Dostupné (>5 ks)
7 999 Kč 6 610,74 Kč bez DPH
Kategorie: Kurzy a mentoring
Strendem Masterclass V2 Dark
Sociální sítě

Podrobný popis:

Tento videokurz vám otevře dveře do světa sociálních sítí. V kurzu se naučíte, jak vybudovat silný brand, který zaujme, udrží si pozornost a pomůže vám ve vaší kariéře v online či fyzickém světě byznysu. Ukážeme vám, jak snadno tvořit virální obsah, získávat sledující a ty následně měnit ve věrnou komunitu, která od vás bude ochotna nakupovat. Také vám prozradíme , jak doopravdu fungují algoritmy sociálních sítí a jak s nimi efektivně pracovat.

 

Poznámka Ondry, spoluzakladatele sTrendem:

Osvědčené know-how z praxe, které v tomto videokurzu sdílíme jsme doposud prodávali za 50.000,- formou osobního mentoringu, a díky kterému se podařilo z 0 na více než 10.000 sledujících vyrůst více než 60ti tvůrcům na Instagramu nebo TikToku.

Jak už jistě víte, úspěch na sociálních sítích není otázkou náhody, ale tvrdé práce a dodržování pravidel algoritmu - my jsme vám nyní veškerá pravidla, kterými je potřeba se řídit odhalili a je pouze na vás, jak s tímto výsledky podloženým know-how naložíte.

 

Co Vás čeká a nemine:

  • 30 lekcí + spousta bonusů z praxe = kompletní know-how, které vás naučí jak růst a budovat brand na sociálních sítích.
  • Mindset a plánování tvůrce na sociálních sítích.
  • Účel platforem a jak s nimi pracovat.
  • Jak správně strategicky nastavit profil.
  • Jak editovat virální videa.
  • Přidaná hodnota a jak získávat pravidelně nové sledující.
  • Kde brát neustále inspiraci.
  • Jak pracovat s popiskem, přelepkami, titulky, či hashtagy.
  • Co je interakční strategie.
  • Jak si sestavovat 30denní plán.
  • Proč dělat “warm-up” účtu.
  • Jaká je struktura virálního videa.
  • Jak funguje algoritmus.
  • Kde hledat trendy hudbu.
  • Kdy je ideální čas pro publikaci.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Zpět do obchodu