Blog, Strana 6

Jak uspět na sociálních sítích

Úspěch na sociálních sítích závisí na několika faktorech a pravidlech, které dohromady téměř zaručují konzistentní růst vašeho profilu. Pokud neaplikujete všechny, úspěch se může dostavit, ale také (v...

Specifická období, ve kterých můžeme očekávat nárůst dosahů?

V minulém článku jsme si vysvětlili, proč můžeme během letních prázdnin pociťovat pokles zhlédnutí na našich videích. V tomto článku si naopak popíšeme období, kdy můžeme pociťovat změnu tohoto trendu...

Proč jste měli v létě na vašich videích menší zhlédnutí?

Během léta nás členové naší sTrendem Akademie i ostatní klienti bombardovali dotazy ohledně poklesu zhlédnutí a obecně menších dosahů. A světe div se, všichni měli víceméně pravdu, v létě totiž&n...

Jak si nastavit For You Page

For You Page (FYP), neboli stránka „pro tebe“, je místo, kde se vám jako uživateli zobrazuje obsah, u něhož platforma typu Instagram či TikTok dle historických dat a vašeho předchozího chování očekává...

Porozumění vašim konkurentům na sociálních sítích

Pokud s tvorbou obsahu na sociální sítě právě začínáte a máte velké plány, pak vás rozhodně nečeká lehká cesta. Přesto ale máte jednu velkou výhodu: cestu k úspěchu už vám vyšlapali tvůrci před vámi, ...

Jak psát SEO články pro Google?

Nemálo našich úspěšných klientů používá sociální sítě k tomu, aby odkazovali uživatele na svůj web, kde prezentují to hlavní, co je vlastně živí. A právě na webu můžete stejně, jako my ve sTrendem, pu...

Co je to WatchTime a jaký má vliv na algoritmus

Jestliže se alespoň trochu zajímáte o růst na sociálních sítích či samotný algoritmus, určitě jste se setkali s pojmem WatchTime. Tento pojem v odvětví sociálních sítí znamená procentuální vyjádření č...

Proč je někdy vhodnější založit na Instagramu nový profil

Párkrát jste se v našich případových studiích mohli dočíst, že jsme se s klienty museli rozhodnout, který ze dvou účtů, které mají klienti rozběhnuté, budeme nadále využívat, nebo zda dokonce nezaloží...

Personalizace jako klíč k zapojení publika

Chtěli byste od svého publika trochu větší engagement? V tom případě svým sledujícím zkuste dát najevo, že vám na nich záleží, a oni vám to vrátí v podobě interakcí! Skvělým způsobem, jak o své přízni...

Jak vylepšit svůj Instagram profil

Často v našich publikacích či na konzultacích radíme, jak tvořit obsah, který bude mít úspěch a v ideálním případě přiláká velké množství uživatelů na profil. Pojďme se však nyní zaměřit i na to, jaké...

Nahoru
83 položek celkem