Každé roční období přináší na sociálních sítích svá specifika a tvůrci, kteří chtějí v tvrdé konkurenci obstát, na ně musí umět včas reagovat. Právě přicházející léto má oproti ostatním obdobím svá ja...
Blog
Sdílení příspěvku na Instagramu se na první pohled nemusí zdát jako zásadní metrika, kterou je potřeba sledovat. Ve skutečnosti se však jedná o jeden z klíčových signálů, podle kterých algoritmus vyho...
Instagram Notes je na první pohled nenápadná funkce, kterou mnoho uživatelů snadno přehlédne nebo považuje za zbytečnou. Při správném využití však může sloužit jako efektivní nástroj pro přivádění poz...
Spousta tvůrců a podnikatelů dělá na Instagramu tu stejnou chybu. Snaží se prodat přímo skrze Reels. Místo toho, aby přes krátká videa tvořili dosah a zájem, odprezentovali hodnotu a přivedli sledujíc...
Na sociálních sítích nevyhrává ten, kdo má největší pravdu, ale ten, kdo vyvolá největší reakci a emoci. Právě proto se stále častěji objevují příspěvky, které nejsou ani tak informativní, jako spíš p...
Tvůrci na sociálních sítích dnes ze všech stran slýchají, že kvalita je naprosto klíčová. A ano i my na našem blogu a v AKADEMII často zdůrazňujeme důležitost vizuální i obsahové úrovně příspěvků. Pře...
Na našem blogu vás pravidelně informujeme a vzděláváme o sociálních sítích. Tentokrát ale přinášíme praktickou vychytávku, která vám usnadní život i mimo online svět. Taky se vám někdy stalo, že jste ...
Vizuálně atraktivní obsah je dnes na sociálních sítích, a tedy i na Instagramu, samozřejmostí. Každý tvůrce by měl klást důraz na kvalitu svých videí a snažit se ji co nejvíce vylepšit. V tomto článku...
Organický dosah je bezesporu největší benefit, který v dnešní době poskytují sociální sítě při budování své osobní značky nebo propagaci svého produktu. V zájmu všech tvůrců je proto využívat všechny ...
Plánování příspěvků na sociálních sítích je už dnes běžnou praxí pro mnoho tvůrců obsahu. Na TikToku to však není tak jednoduché jako na jiných platformách. TikTok neumožňuje přímo v mobilní aplikaci ...