Jak jsme mladému výživovému poradci pomohli zdvojnásobit tržby díky 30 dnům spolupráce?

tom.budfit
Výživový poradce & fitness trenér

Jak jsme mladému výživovému poradci pomohli zdvojnásobit tržby díky 30 dnům spolupráce?

Výsledky po 30 dnech spolupráce

6 500
nových sledujících
3 000 000
zhlédnutí na videích
54 000
lajků
 

Tom.budfit je jeden z našich prvních klientů, který na svém profilu propaguje témata zdravé stravy a hubnutí. Svůj instagramový profil momentálně využívá především jako nástroj propagace svého podnikání zaměřeného na pomoc klientům se zhubnutím a budováním lepší postavy.

Ačkoli dnes čítá přes 40 tisíc sledujících, profil v začátcích potřeboval nový impuls – ten přišel v podobě služby 30denního plánu, kterou nabízíme na našem webu.

V této případové studii se proto zaměříme na to, co stálo za znovunastartováním jeho profilu, který mu po třičtvrtě roce od úspěšného ukončení spolupráce generuje dvojnásobné zisky oproti období před jejím začátkem.

Začátek a forma spolupráce

Tomáš v době začátku spolupráce tvořil na Instagramu přibližně rok a postupně budoval svůj profil. Za tu dobu se mu podařilo získat téměř 20 tisíc sledujících.

Po roce a půl ho však zastihla krize a začal pociťovat nejistotu ohledně dalšího směřování svého profilu. Tehdy jednadvacetiletý tvůrce se rozhodl vyhledat odbornou pomoc – a právě v tu chvíli ho zaujala společnost sTrendem.

„sTrendem jsem si zvolil primárně kvůli tomu, že jsem už u nich viděl výsledky a měl jsem tudíž důvěru, že dokážou pomoci i mně.“ - Takto Tom zpětně komentoval, proč si vybral právě společnost sTrendem.

Tvůrce se po zvážení rozhodl pro znovunastartování profilu využít službu 30denního plánu, kterou nabízíme na našem webu. Naši analytici ihned začali podrobně analyzovat Tomův profil, jeho obsah i dosavadní směřování a hledali inspiraci pro jeho další tvorbu.

Tabulku s 30denním harmonogramem publikací jsme mu následně poskytli, a podle ní začal Tom příspěvky publikovat od 14. 9. 2024.

Styl nových videí

Jak již bylo zmíněno, po zakoupení služby 30denního plánu začali naši analytici pracovat na jeho tvorbě.
Nešlo však pouze o to poskytnout klientovi seznam příspěvků, které má tvořit, ale především o to, jak celkově zkvalitnit jeho obsah a posunout celý profil dál.

Zde jsou klíčové oblasti, které měsíční plán vylepšil:

  • Zakomponování vtipných videí
  • Vylepšení vizuální stránky publikací
  • Dynamičtější styl videí
  • Stanovení přesné cílové skupiny

Díky těmto krokům, které pomohly vyladit nejen jednotlivé příspěvky, ale i celkové směřování profilu, začal tvůrce okamžitě těžit z vyššího počtu zhlédnutí i sledujících.
Pojďme se proto nyní podívat na to, jaký konkrétní dopad měly jednotlivé body – a díky čemu jsme byli schopni zvýšit dosah profilu o 1100 %.

Zakomponování vtipných videí

Humorné příspěvky jsou na sociálních sítích nesmrtelné téma. Uživatelé totiž většinu času přicházejí na sítě hlavně za zábavou – a vtipná videa proto zůstávají trvale silným trendem.

Díky tomuto typu obsahu se nám dařilo oslovovat širší publikum. Uživatelé, kteří by běžný příspěvek jednoduše přeskočili, u chytlavého a vtipného videa často zůstali až do konce.

To vedlo k vyššímu WatchTime, tedy metrice, která je pro algoritmus extrémně důležitá. Právě ta napomáhá k dalšímu šíření videa mezi nové uživatele.

Ukázka několika vtipných videí zakomponovaných do měsíčního plánu

Vylepšení vizuální stránky publikací

Zlepšením vizuální stránky jsme cílili na smysly diváků, kteří dnes od obsahu na sociálních sítích očekávají kvalitní zpracování a profesionální vzhled.

Příspěvky tak po vizuálním vylepšení působily profesionálně už v prvních sekundách po zobrazení. Tento efekt opět vedl ke zvýšení WatchTime – mnoho uživatelů, kteří by jinak video přeskočili, mu díky atraktivnímu vizuálu dalo šanci.

Výsledkem bylo vyšší udržení pozornosti a častější doporučování obsahu dalším relevantním uživatelům.

Dynamičtější styl videí

Velmi často v našich blogových článcích a případových studiích zmiňujeme, že dynamika je dnes na sociálních sítích naprostý základ.

Diváci nechtějí čekat a jakmile je video nezaujme v prvních vteřinách, jednoduše ho přeskočí. Stejně tomu bylo i u profilu @tom.budfit, a proto jsme v rámci 30denního plánu na dynamiku kladli velký důraz. Přizpůsobili jsme jí i samotnou podobu obsahu.

Od chvíle, kdy Tom začal publikovat podle našeho harmonogramu, se dynamika jeho videí výrazně zvýšila a s ní i počet zhlédnutí, jak jsme již zmiňovali výše.

Stanovení cílové skupiny

Uvědomit si, pro koho na sociálních sítích tvoříte, je hned po pochopení, že netvoříte pro sebe, jedním z nejdůležitějších kroků. Analýza a jasná představa o cílové skupině, tedy o tom, koho chcete obsahem oslovit, je základem každé funkční strategie.

Díky těmto informacím můžete přizpůsobit obsah, zvolit vhodný čas pro publikaci i jazyk komunikace tak, aby vše odpovídalo očekáváním publika.

Analýza cílové skupiny, kterou jsme provedli ještě před začátkem práce na 30denním plánu, nám umožnila postavit celý harmonogram přesně na míru.

Ukázka BIA, které reaguje na konkrétní cílovou skupinu

30 dní publikace

Výše zmíněné body Toma provázely během celých 30 dnů publikace podle námi připraveného plánu a také v následujících měsících.

Díky nové formě příspěvků se Tomovi podařilo hned v prvním týdnu zveřejnit video, které nasbíralo více než jeden milion zhlédnutí a dodnes zůstává nejsledovanějším videem na jeho profilu. Ostatní videa dosahovala v průměru mezi deseti a třemi sty padesáti tisíci zhlédnutí na příspěvek.

Po měsíci pravidelné publikace jsme tak mohli začít vyhodnocovat výsledky:

  • 6500 nových sledujících
  • 3 000 000 zhlédnutí na videích
  • 54 000 lajků

Tyto výsledky nám jasně ukázaly, že náš harmonogram byl sestaven kvalitně a přesně cílil na to, co uživatelé na sociálních sítích chtějí vidět a u čeho jsou ochotni trávit čas. Profil se v této fázi přibližoval hranici dvaceti tisíc sledujících.

Ukázka několika statistik po dokončení harmonogramu

Důsledky spolupráce

Jak už jsme zmínili, profil má k dnešnímu dni (1. 5. 2025) více než čtyřicet tisíc sledujících a stal se pro Tomáše stabilním nástrojem příjmu.

Díky dobře zvládnuté spolupráci a znovunakopnutí profilu se nám podařilo Tomovi zajistit dvojnásobný počet poptávek i dvojnásobné tržby oproti období před začátkem spolupráce.

Tom v současnosti stále pravidelně publikuje a soustředí se na propagaci svého hlavního produktu, kterým je poradenství v oblasti hubnutí.


„Daří se mi nejlépe za celou dobu, opět se mi zvýšily tržby a celkově se mi profil strukturovat a ucelil tak, že mám přímo svého marketingového avatara a cílového zákazníka.“ - Takto klient reagoval na otázku, týkající se aktuální situace jeho profilu.

Ukázka toho, jak se profilu daří dnes (1.5.2025)

Řešení právě pro vás

Případová studie Tom.budfit ukazuje, že k zásadní změně na sociálních sítích často stačí jeden promyšlený krok – nasměrování, jasný plán a správná strategie. Díky 30denní spolupráci, důsledné tvorbě a ochotě pracovat s našimi doporučeními se Tomovi podařilo zdvojnásobit tržby, získat tisíce nových sledujících a proměnit profil ve stabilní nástroj příjmu.

Pokud se i vy cítíte ztracení v obsahu, máte pocit stagnace nebo jen chcete ze svého profilu vytěžit víc jsme tady pro vás. Pomůžeme vám definovat cílovou skupinu, nastavit obsahový plán a z vaší tvorby udělat něco, co bude dávat smysl nejen vám, ale hlavně vašemu publiku.

Klikněte na odkaz níže a domluvte si úvodní konzultaci s naším týmem. Společně najdeme cestu, jak znovu nastartovat váš profil nebo ho vůbec poprvé posunout tam, kde má být.