Jak jsme rodinné stavební společnosti pomohli oslovit 1,5 milionů potenciálních klientů za 30 dnů?

Thomapex
Stavební společnost

Jak jsme rodinné stavební společnosti pomohli oslovit 1,5 milionů potenciálních klientů za 30 dnů?

Výsledky po 30 dnech spolupráce

3 000
nových sledujících
1 600 000
zhlédnutí na videích
6 500
lajků
 

Thomapex je rodinná stavební společnost s více než devítiletou praxí, která poskytuje stavební služby a interiérový design především na Moravě a ve Slezsku.

Spolupráce s touto firmou pro nás byla velkou výzvou – nejen kvůli regionálnímu zaměření, ale také kvůli propojení stavebnictví s reálným světem mimo online prostředí. K našemu překvapení však vše probíhalo hladce a bez komplikací. Během spolupráce jsme si potvrdili, že i v oboru stavebnictví existuje na sociálních sítích silná a aktivní komunita.

Projděte si s námi krok za krokem celý proces naší měsíční spolupráce a zjistěte, co stálo za jejím úspěchem. 

Navázání kontaktu

Instagramový profil společnosti Thomapex spravovala po dobu pěti let její majitelka. Během této doby se jí podařilo získat 1 200 sledujících.

Ačkoliv společnosti tohoto typu nepotřebují stovky zakázek měsíčně k prosperitě, majitelku nízký růst profilu demotivoval. Několik měsíců si pohrávala s myšlenkou vyhledání odborné pomoci, nakonec to ale vždy zůstalo jen u úvah a účet nadále vedla sama.

Zlom nastal až ve chvíli, kdy se rozhodla využít konzultaci zdarma, kterou nabízíme na našem profilu.

Chcete také vyzkoušet konzultaci zdarma? Klikněte pro sjednání schůzky!

Konzultace zdarma

První konzultace proběhla 16. 5. 2024. Majitelka se na ní zmínila, že hledá profesionální pomoc s oživením profilu a budováním značky.

Během konzultace s naším analytikem zanalyzovali aktuální stav profilu a vytyčili si možné směry, jakým by se měl profil vyvíjet. Pro dosažení pokroku bylo nezbytné zaměřit se na několik klíčových bodů.

Klíčové problémy

Již na první pohled bylo našemu týmu jasné, na jaké oblasti se zaměřit, aby měl profil větší šanci na úspěch. Identifikovali jsme několik hlavních bodů:

  • Pravidelnost publikace – doposud bylo vkládání příspěvků nepravidelné.
  • Jasné tematické zaměření – obsah byl příliš různorodý a chyběla konzistence.
  • Eliminace mísení obsahu 
  • Vytvoření strategie pro publikace – jasný plán pro budoucí růst profilu.
  • Sjednocení profilu - pro uživatelskou přívětivost.

Po představení zmíněných chyb a navržení jejich řešení, jsme majitelce profilu nabídli jako vhodné řešení námi poskytovanou službu osobního monitoringu, která zahrnuje jednu konzultaci v podobě online hovoru týdně a členství ve WhatsApp chatu s analytikem.

Majitelka souhlasila! Tým analytiků sTrendem okamžitě udělal velmi podrobnou analýzu profilů s podobným obsahem a na základě jejich výsledků vymyslel a připravil fungující strategii pro profil Thomapex.

Měsíční spolupráce tak oficiálně začala 3.6.2024.

Úvodní týden

Během úvodní konzultace v rámci měsíční spolupráce majitelka profilu společně s naším analytikem detailně probírali navrhovanou strategii tvorby obsahu – tedy jaký přístup by měl být v následujícím měsíci zvolen a důsledně dodržován.

Zaměřili jsme se na obecnou koncepci obsahu, včetně toho, jaký typ videí bude ideální, jak správně pracovat s popisky a jak efektivně využít klíčové prvky pro maximální dosah.

Konkrétní příspěvky na celý týden se poté plánovaly vždy během pondělní konzultace. Strategie se průběžně upravovala na základě analýzy statistik a úspěšnosti videí z předchozího týdne, což bylo také pravidelně součástí online konzultací.

Po celou dobu spolupráce jsme se však drželi osvědčeného přístupu – publikace jednoduchých a krátkých videí s jasným CTA (výzvou k akci), které uživatele přesměrovávalo do popisku.

Ukázka strategie v praxi

Díky tomu, že uživatelé trávili více času čtením popisků, byly příspěvky schopny generovat vysoký WatchTime. To mělo přímý dopad na jejich algoritmickou úspěšnost a častější zobrazování ve FYP širšího publika.

První úspěch

Zní to až neuvěřitelně, ale první úspěšné video jsme zaznamenali už 4. 6. 2025, tedy hned první den oficiální publikace.

Během několika hodin nasbíralo přes 150 tisíc zhlédnutí, což nám hned na začátku dodalo obrovskou motivaci a chuť pustit se naplno do celého měsíčního procesu. Také se nám díky úspěšnému videu zvýšil počet zhlédnutí na předchozích videích, protože video způsobilo do té doby nevídanou návštěvnost na profilu.

Ukázka prvního úspěšného videa

Po tomto úspěchu však přišlo menší vystřízlivění – realita sociálních sítí se projevila a další příspěvky už nedosahovaly tak raketových čísel. I přesto se pohybovaly v řádech tisíců až desítek tisíc zobrazení, což byl stále velmi solidní výsledek.

My jsme ale chtěli ještě víc! 

První VIRAL

Ani ne týden po zahájení spolupráce, konkrétně pátý den, se nám podařilo publikovat další velmi úspěšné video. Tentokrát už se dalo bez nadsázky mluvit o virálním videu.

Zmíněné video o terase totiž během dvou dnů nasbíralo přes 400 tisíc zobrazení.

Ukázka zhlédnutí během prvního a druhého týdne publikací

V tomto okamžiku jsme už začali pozorovat výrazný nárůst sledujících. Během jediného týdne spolupráce jsme získali téměř 500 nových followerů, tedy téměř polovinu toho, co se majitelce podařilo nasbírat za předchozích 5 let.

Profil tak v té době poprvé atakoval hranici 2 000 sledujících.

Následující týdny spolupráce

Následující tři týdny probíhaly přesně podle nastaveného trendu. Každý týden se majitelka profilu společně s naším analytikem spojila na online konzultaci, kde vyhodnocovali statistiky a plánovali obsah na další týden.

Dále jsme pokračovali ve strategii denní publikace – 1 Reels denně, Stories a statické příspěvky pro ještě větší zapojení sledujících.

Během celého měsíce se zobrazení videí pohybovalo v rozmezí 5 000 až 130 000 zhlédnutí v závislosti na konkrétním druhu obsahu.

Ukončení spolupráce

Měsíční spolupráce skončila přesně podle plánu ve stanoveném termínu. Klientka se rozhodla nepokračovat – nejen díky úspěšnému nastartování profilu, ale také díky know-how, které získala během konzultací poskytovaných službou osobního monitoringu. Díky tomu nyní zvládá svůj profil spravovat samostatně.

My jsme mohli vyhodnotit výsledky spolupráce:

  • 1,6 milionu zhlédnutí
  • 6,5 tisíc lajků
  • 249 komentářů
  • 3 tisíce nových sledujících

I když nárůst sledujících nebyl extrémně výrazný, tuto spolupráci můžeme považovat za velmi úspěšnou. Přestože téma profilu není populární ani trendy, podařilo se oslovit široké publikum a téměř ztrojnásobit výsledky dosažené za předchozích pět let.

Z počtu komentářů a lajků, tedy obecně zapojení publika, lze vypozorovat, že cílovou skupinu tvoří pravděpodobně starší uživatelé, kteří jsou obecně méně ochotní interagovat s obsahem ve FYP. To se projevilo nižším počtem komentářů a lajků, což odpovídá běžnému chování této skupiny na sociálních sítích.

„V čem vám spolupráce se sTrendem pomohla nejvíce?“

„Než jsem začala se sTrendem spolupracovat, neměla jsem ani tušení, jak na sociální sítě. Kolem nás proudí nespočet informací, ale není jednoduché si udělat ucelený obrázek a najít, co funguje. I přes množství času, které jsem tvorbě věnovala, výsledky stále nepřicházely.“

„Bylo mi jasné, že pokud se chci někam posunout, potřebuji pomoc. Společnost sTrendem na mě vyskočila v jednom ze svých videí, využila jsem bezplatné konzultace a hned jsem věděla, že tohle je ta správná cesta. A nemohla jsem vybrat líp. Od prvního dne naší spolupráce jsem viděla výsledky. Některá videa se stala virální, například s dosahem 2,8 milionu a čísla stále rostou. Kromě sledujících a dosahů nám spolupráce se sTrendem přinesla i nové klienty a zakázky.“

... i Váš úspěch je na dosah

Pokud to myslíte se svými sociálními sítěmi opravdu vážně, nabízíme vám intenzivní 30 denní mentoring, během kterého budeme vaším parťákem ve dne i v noci. Vytvoříme vám strategie na míru, které vám přinesou konzistentní výsledky a růst sledujících. Společně budeme podnikat akční kroky, které vám zaručí úspěch v online světě.

Připravte se na praktické rady a denní konzultace, které zefektivní vaše úsilí, zvýší produktivitu a usnadní cestu k monetizaci vašeho profilu. 90% tvůrců, kteří prošli našim mentoringem, získalo v dalším měsíci více než 10 000 sledujících a mají nyní potřebné know-how, které jim pomůže růst i nadále.

PS: Spousta tvůrců je jen krůček od úspěchu a od raketového růstu je dělí jen malé, ale velmi podstatné detaily.

Více o produktu

Popisek obrázku

Současnost profilu

K dnešnímu dni (13. 2. 2025) má profil @thomapex_ již 10,9 tisíc sledujících.

Majitelka nyní publikuje obsahu méně než během naší spolupráce, ale stále velmi pravidelně a konzistentně. Díky tomu jsou tak příspěvky schopny získávat desetitisícová zhlédnutí, což potvrzuje dlouhodobý dopad naší strategie a práce s obsahem.

Ukázka statistiky účtu 3 měsíce po spolupráci (vlevo) a statistiky nejúspěšnějšího videa (vpravo)

„Jaké jsou vaše plány do budoucna?“

„Při první konzultaci jsem analytikovi řekla, že můj cíl je 10.000 sledujících do konce roku 2024. Myslela jsem, že je to nedosažitelná meta, ale analytik mě podpořil a řekl, že to dáme. A hádejte? Dali jsme to. Do budoucna plánuji pokračovat a ráda bych v tomto roce počet sledujících zdvojnásobila. Tvorba videí mě baví, ráda předávám hodnotné rady a tipy z oblasti budování nového bydlení a mám radost z každé pozitivní reakce.“

Společný růst na sociálních sítích

Uspět na sociálních sítích není pro absolutního začátečníka vůbec jednoduché. Abyste se necítili v online světě sami, vyvarovali se začátečnických chyb a ušetřili čas i peníze, máte možnost se připojit do sTrendem Akademie.

Zde je možnost sledovat denní tipy ze světa sociálních sítí, aktuální informace o změnách algoritmu i nových trendech. V Akademii můžete vše probrat a konzultovat nejen s námi, ale i s ostatními tvůrci, kteří berou Instagram či jiné sociální sítě vážně a chtějí v online světě uspět.

Více o sTrendem Akademii