Jak klientce společná spolupráce pomohla vyrůst o 15 000 sledujících za pouhých 120 dní?

Poznavejsnikol
Cestování & cestovatelké tipy

Jak klientce společná spolupráce pomohla vyrůst o 15 000 sledujících za pouhých 120 dní?

Výsledky po 120 dnech spolupráce

15 000
nových sledujících
3 800 000
zhlédnutí na videích
53 000
lajků
 

Pokud se zajímáte o cestování, je pravděpodobné, že jste již narazili na profil @poznavejsnikol. Mladá tvůrkyně Nikol vytváří užitečný obsah zaměřený na levné cestování, díky kterému se jí za poslední čtyři roky podařilo procestovat více než 20 zemí po celém světě. A podobně, jako se diváci díky jejím videím učí, jak cestovat levně, se i Nikol učila, jak fungují sociální sítě u nás ve sTrendem AKADEMII. Pojďme se tedy podívat na začátek Nikoliny cesty, která ji dovedla až k hranici 25 tisíc sledujících na jejím Instagramovém účtu.

Začátek společné cesty

Nikol objevila společnost sTrendem přes Instagram, kde na její For You Page vyskočilo jedno z našich videí, které publikujeme na našem profilu. Po prozkoumání webových stránek si Nikol, podobně jako několik dalších klientů, zakoupila náš eBook. Přečtení a získané znalosti ji namotivovaly k tomu, aby zvolila některou z našich dalších služeb, a tak se rozhodla pro členství ve sTrendem AKADEMII.

Nikol byla členkou naší AKADEMIE od března 2024. Od té doby se zde neustále dozvídala nové věci a učila se osvědčené postupy, které na sociálních sítích jako Instagram fungují. V červnu 2024 se rozhodla využít nabyté znalosti a začít tvořit vlastní obsah zaměřený na téma, které je jí nejbližší – cestování. A právě v tomto měsíci si založila svůj vlastní instagramový účet, který má k dnešnímu dni (7. 5. 2025) již více než 25 tisíc sledujících.

„Od března do června jsem se vzdělávala, učila o sítích a nachystala si vše na první měsíc publikace Reelu každý pracovní den.“ - Takto Nikol zpětně komentovala začátek své cesty.

Vytvoření nového profilu

Jak již bylo zmíněno výše, Nikol se na začátek své tvorby velmi pečlivě připravovala. Nejen získáváním informací a ověřených postupů, ale také vytvořením plánu pro publikaci a přípravou předtočených videí pro každodenní publikaci Reels. Zaměřme se nyní na to, co Nikol udělala skvěle ještě před začátkem tvorby:

  • Nasbírala potřebné zkušenosti o fungování sociálních sítí
  • Promyslela obor, tvorbu a cílovou skupinu, kterou chce svými příspěvky oslovovat
  • Správně založila profil a zvolila adekvátní uživatelské jméno
  • Perfektně vyplnila informace do svého BIA
  • Připravila si plán publikací na celý měsíc
  • Předpřipravila hotová videa pro každodenní publikaci

Díky těmto bodům byl začátek její cesty mnohem jednodušší než pro tvůrce, kteří začínají svou tvorbu bez předem připravené strategie a představy o směřování profilu.

Ukázka Nikolina profilu, který byl již v jeho rané fázi, velmi kvalitně zpracován

Prvních 6 týdnů publikace

Prvních několik týdnů publikace na nově založeném profilu se nesl ve znamení konzistence a profesionality. Již třetí video publikované na novém profilu, díky správně zvolenému HOOKu na začátku videa, získalo 100 tisíc zhlédnutí. Další stotisícové video na sebe nenechalo dlouho čekat – přišlo jen několik dnů poté a nasbíralo přes 300 tisíc zhlédnutí.

I přes tato velmi úspěšná videa však profil v začátcích nepoznal okamžitý nárůst sledujících. Na výraznější růst si tvůrkyně musela ještě několik týdnů počkat.

Ukázka úvodní tvorby (vpravo) a ukázka toho, jak si profil vedl a jaké měl dosahy na začátku srpna roku 2024 (+- 6 týdnů po jeho založení)

120 dní úspěchu

Jak jsme již zmínili na obrázku výše, profil byl schopen během necelých dvou měsíců nasbírat více než 1500 sledujících. To je na zcela nový profil a novou tvůrkyni skvělý výkon. Nikol ale věděla, že to, co dělá, může dělat ještě lépe a s většími výsledky.

Tvůrkyně i v srpnu a následujících měsících pravidelně publikovala příspěvky téměř každý pracovní den. Jak často zmiňujeme v našich článcích, konzistence je klíčem k úspěchu na sociálních sítích – a právě ta stála za úspěchem profilu @poznavejsnikol.

Během následujících 120 dní se profil díky stále lepšímu obsahu, který oslovoval širší publikum, rozrostl o 15 000 nových relevantních sledujících. To znamená téměř 1 000 nových sledujících týdně, což je fantastický výsledek a obrovská dávka motivace pro Nikol.

Všechny tyto výsledky jsou důsledkem zodpovědného přístupu tvůrkyně, která dodržovala ověřené postupy a reagovala na statistiky svých videí, na základě kterých upravovala budoucí obsah.

Ukázka profilu a jeho dosahů na konci listopadu roku 2024

Aktuální stav profilu

K dnešnímu dni (7. 5. 2025) profil vzrostl o více než 7 tisíc sledujících za posledních 5 měsíců, což stále znamená průměrný přírůstek více než 1 000 sledujících měsíčně.

Tento růst profilu je spojen také s prvními nabídkami spoluprací, které Nikol začala dostávat po necelých 8 měsících od začátku své tvorby. To je pro budování osobní značky naprosto skvělý výkon. Tyto příležitosti jí otevírají nové možnosti nejen pro budoucí tvorbu, ale také pro podnikání a monetizaci jejího úsilí.

„Nyní jsem poslední měsíc na trochu mrtvém bodě, ale to jsou prostě sítě. Nevzdávám se, plánuji profil opět posunout a vyzkoušet nové formy obsahu. Celkově se ale profilu daří dobře a jsem ráda, že jsem s Vámi do toho šla.“ - Takto svými slovy odpověděla Nikol na otázku týkající se aktuálními výkony jejího profilu.

Proč je konzistence alfou a omegou úspěchu, každého tvůrce na Instagramu? Klikněte na obrázek a přečtěte si článek, který podrobně popisuje konzistenci a její důležitost pro úspěch.

 Jaké jsou plány do budoucna?

Nikol se nám svěřila, že její profil je dnes již schopen generovat příjem díky spolupráci s firmami, což je skvělá zpráva a potvrzení, že zodpovědná práce na sociálních sítích má smysl. V tomto směru by chtěla tvůrkyně pokračovat.

Navíc plánuje vlastní formu placené spolupráce, například v podobě plánování dovolené na míru, což může být vynikající způsob, jak oslovit klientelu, která není tolik zdatná v tomto oboru.

„Do budoucna plánuji také správu sociálních sítí společnostem, koneckonců už mám i několik nabídek na takovou formu spolupráce.“ - Takto klienta doplnila svou odpověď dotýkající se plánů do budoucna.

Řešení právě pro vás

Tato případová studie ukazuje, že mezi úspěchem a neúspěchem na sociálních sítích často dělí pouze jeden důležitý krok. Příběh Nikol je jasným důkazem toho, že s investicí do správného know-how, konzistencí a ochotou se neustále zlepšovat, je možné dosáhnout velkých výsledků.

Pokud i vy tvoříte obsah na sociálních sítích a chcete se posunout na nový level, neváhejte se na nás obrátit. Pomůžeme vám zlepšit vaši tvorbu, optimalizovat strategii a dosáhnout úspěchu. Klikněte na obrázek níže a domluvte si konzultaci s našimi analytiky, kteří vám připraví strategii na míru.