Jak spolupráce pomohla klientovi založit svůj vlastní online business?

Jarda.tobiska
Fitness & poradenství

Jak spolupráce pomohla klientovi založit svůj vlastní online business?

Výsledky po 6 měsících spolupráce

10 000
nových sledujících
5 000 000
zhlédnutí na videích
100 000
lajků
 

@Jarda.tobiska je mladý fitness influencer, který se věnuje nejen trénování klientů, ale také zaučování nových trenérů a poradenství sportovcům v oblasti efektivity tréninku. Stejně, jako mnoho našich klientů, se rozhodl využít sílu sociálních sítí k propagaci svého jména a služeb.

Po vzoru svého bratra, který už na sociálních sítích úspěšně působil, začal Jarda tvořit obsah svépomocí – ovšem bez jasného plánu a dlouhodobé strategie. Několik měsíců práce mu přineslo první úspěchy, v podobě 1 200 sledujících, ale růst se brzy zastavil. V tu chvíli přišel zlom.

Pojďme se podívat, jaké změny jsme v jeho tvorbě společně provedli a co vedlo k tomu, že během jediného roku dokázal navýšit počet sledujících téměř na 30 tisíc.

Navázání spolupráce

Jak už jsme zmínili výše, Jarda několik měsíců publikoval na svém profilu obsah zcela samostatně, bez jakékoliv odborné pomoci nebo strategického vedení. Nebyl si však jistý, jakou zvolit strategii pro svůj instagramový účet, jaký obsah by měl tvořit, a navíc publikoval videa ve dvou jazycích – angličtině a češtině. To přitom českým tvůrcům, kteří cílí na domácí publikum, zásadně nedoporučujeme.

Právě tyto faktory způsobily, že se po několika měsících dostal do slepé uličky a začal hledat cestu ven. Jako řešení se rozhodl oslovit naši společnost sTrendem.

Konzultace zdarma

Jarda využil naší služby bezplatné konzultace, během které se spojil s jedním z našich analytiků. Ten mu poskytl několik důležitých doporučení – mimo jiné mu poradil sjednotit jazyk obsahu pouze na primární češtinu a nastínil možná řešení jeho situace.

Po konzultaci se Jarda rozhodl využít službu sTrendem AKADEMIE, ve které začal sbírat potřebné know-how pro efektivní růst svého profilu na sociálních sítích.

V následujících odstavcích se podíváme na to, jak jeho profil vypadal před začátkem spolupráce, jak se vyvíjel během ní a které konkrétní kroky vedly k tomu, že dokázal během jediného roku získat více než 25 tisíc sledujících.

Následky spolupráce

Na výše připnutém obrázku vidíme srovnání Jardova účtu před a po zahájení spolupráce. Nejen z vizuální, ale i z obsahové stránky prošel profil výraznou proměnou a posunul se o několik úrovní výš. Jaké konkrétní aspekty tedy stály za úspěchem mladého tvůrce?

Sjednocení jazyka

Jak už jsme zmínili výše, sjednocení jazyka bylo bezpochyby jednou z klíčových úprav, která Jardův profil nasměrovala správným směrem.

Zahraniční, zejména anglicky mluvící trh na sociálních sítích, je oproti české scéně několik let napřed. Konkurence je tam tedy mnohonásobně vyšší a prosadit se mezi tisíci tvůrci je velmi náročné.

S ohledem na to, že cílovou skupinou Jardova podnikání je především české publikum, byla změna jazyka naprosto zásadní.

Roztříštěnost jazyka bývá u začínajících tvůrců častou chybou. Správné nastavení jazyka profilu proto patří mezi vůbec nejdůležitější kroky hned na začátku tvorby, protože rozhoduje o tom, ke komu se obsah dostane a koho osloví.

Ukázka esenciální změny při cestě za úspěchem

Upgrade Editu

Zlepšení editu videí bylo pro Jardův profil dalším klíčovým krokem na cestě k úspěchu. V předchozím odstavci jsme sice zmínili, že konkurence na sociálních sítích v České republice není tak obrovská jako v zahraničí, přesto je stále velmi vysoká.

A právě proto je vizuální stránka obsahu jedním z hlavních faktorů, který rozhoduje o tom, zda si video získá pozornost publika, nebo zapadne mezi stovkami jiných. Kvalitní a dynamicky sestříhaná videa totiž zvyšují diváckou atraktivitu a udrží pozornost sledujících déle.

Delší čas strávený sledováním obsahu pak přímo ovlivňuje tzv. WatchTime, což je jedna z nejdůležitějších metrik, kterou algoritmy sociálních sítí sledují při doporučování obsahu dalším uživatelům.

Právě v této oblasti Jarda výrazně zapracoval – začal své příspěvky editovat tak, aby byly poutavé a přehledné. Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat a nárůst dosahů pocítil téměř okamžitě.

Nevíte zcela přesně co je to WatchTime? Klikněte na obrázek níže pro přečtení podrobného článku o tom co to WatchTime je a jaký má dosah na šíření vašich příspěvků!

Vyšší dynamika

Stejně jako u předchozího bodu, i zde hrála zásadní roli vyšší dynamika videí, která se přímo promítla do výrazně lepších výsledků, především v podobě vyššího WatchTime.

Během spolupráce Jarda začal své příspěvky stavět mnohem dynamičtěji, aby dokázaly udržet pozornost diváků od prvních vteřin až do konce. Rychlejší střihy, atraktivní vizuální prvky a svižné tempo způsobily, že jeho videa působila svěže a dokázala oslovit mnohem širší publikum.

Výsledkem těchto změn byl už během prvního měsíce spolupráce obrovský skok – Jarda nasbíral více než 700 tisíc zhlédnutí na svých Reels, což pro něj znamenalo zásadní posun směrem k většímu organickému dosahu i růstu fanouškovské základny.

Sběr Know-how

Spolupráce v podobě členství v naší AKADEMII však Jardovi nepřinesla výsledky pouze ve zlepšení obsahu, který tvořil, ale také v jeho celkovém know-how.

Díky několikaměsíčnímu členství získal přístup k rozsáhlým znalostem, tipům a konkrétním návodům, které mu umožnily lépe chápat principy růstu na sociálních sítích a efektivněji plánovat svou tvorbu. Otevřely se mu tak nové možnosti, jak se svým profilem pracovat strategicky a s dlouhodobým cílem.

Jak sám Jarda popsal své zkušenosti ostatním členům AKADEMIE:

„V akademii sTrendem jsem teprve měsíc a lituju toho, že jsem se nepřidal dříve, jelikož by mi to ušetřilo desítky hodin práce a hlavně nervů.“

Tento posun ve znalostech byl jedním z klíčových faktorů, díky kterým se jeho účet dokázal v relativně krátkém čase posunout mezi úspěšné tvůrce s rostoucím dosahem i sledujícími.

Ukázka zužitkovaného nabytého know-how v popisku jednoho z příspěvků

Důsledky spolupráce

Jarda po několika měsících spolupráce členství v naší AKADEMII ukončil. Důvodem bylo splněné očekávání a také jistota, že je již schopen svůj profil vést dál sám a správným směrem.

K dnešnímu dni (13. 7. 2025) má profil @jarda.tobiska více než 30 tisíc sledujících a slouží jako velmi efektivní nástroj organické reklamy pro jeho podnikání.

Mimo reklamní přínosy si Jarda díky zvýšené poptávce a rostoucímu počtu zhlédnutí založil také vlastní projekt na platformě HeroHero, kde se svými členy pravidelně sdílí rady ohledně trénování a cenné know-how.

Spolupráci, která přinesla více než 10 tisíc nových sledujících, tak můžeme i zpětně hodnotit jako velmi úspěšnou – a také jako vstupní bránu do světa online podnikání.

Ukázka toho, jak si profil k dnešnímu dni (13.7.2025) vede

Řešení právě pro vás

Případová studie @jarda.tobiska krásně ukazuje, že i tvůrce, který na začátku tápal bez jasného směru, dokáže díky správné strategii a cílené práci vybudovat profil, který mu otevře dveře do světa online podnikání.

Během několika měsíců spolupráce jsme nastavili jednotný obsahový koncept, vylepšili vizuální stránku videí, zvýšili dynamiku tvorby a předali Jardovi know-how, které mu umožnilo růst dál samostatně. Výsledkem je profil s desítkami tisíc sledujících, milionovými zhlédnutími a nový online projekt, který Jardovi pomáhá monetizovat jeho znalosti a zkušenosti.

Pokud i vy cítíte, že váš profil stagnuje, chybí mu jasná strategie nebo chcete začít tvořit obsah, který skutečně přináší výsledky, jsme tu pro vás. Pomůžeme vám nastavit obsah, strategii i správné cílení tak, aby váš profil začal fungovat jako stabilní nástroj pro vaše podnikání.

Klikněte na obrázek níže a rezervujte si úvodní konzultaci s naším týmem. Společně najdeme cestu, jak posunout váš profil na úroveň, kde naplno využije svůj potenciál.