Blog, Strana 8

Proč je někdy vhodnější založit na Instagramu nový profil

Párkrát jste se v našich případových studiích mohli dočíst, že jsme se s klienty museli rozhodnout, který ze dvou účtů, které mají klienti rozběhnuté, budeme nadále využívat, nebo zda dokonce nezaloží...

Personalizace jako klíč k zapojení publika

Chtěli byste od svého publika trochu větší engagement? V tom případě svým sledujícím zkuste dát najevo, že vám na nich záleží, a oni vám to vrátí v podobě interakcí! Skvělým způsobem, jak o své přízni...

Jak vylepšit svůj Instagram profil

Často v našich publikacích či na konzultacích radíme, jak tvořit obsah, který bude mít úspěch a v ideálním případě přiláká velké množství uživatelů na profil. Pojďme se však nyní zaměřit i na to, jaké...

Co jsou to Threads

Threads nebo také Instagram Threads je aplikace od společnosti Meta, která stojí za vývojem Instagramu či Facebooku. Aplikace slouží ke sdílení krátkých a úderných textů, které mohou dosahovat délky a...

Jak správně používat hashtagy na sociálních sítích

Používáte u svých příspěvků #hashtagy? Pokud chcete na sociálních sítích vyrůst, hashtagy hrají výraznou roli v zatřízení vašeho contentu z pohledu algoritmu. Nestačí ovšem jen zvolit ty nejpopulárněj...

Jak efektivně využívat sociální sítě s omezeným rozpočtem

Chcete využít naplno potenciál sociálních sítí, ale jste omezeni malým rozpočtem? To vůbec nevadí! S trochou kreativity a úsilí se na sociálních sítích dá vyrůst prakticky zadarmo. Jen je potřeba jim ...

Jak vydělávat na Instagramu

Nedávno jsme si vysvětlili, jakým způsobem se dají vydělávat peníze na TikToku. Obecně a hlavně mezi staršími uživateli je však zatím celosvětově daleko populárnější Instagram. Proto se také v&nb...

Instagramové trendy v roce 2024

Jak praví staré přísloví, dvakrát do stejného Instagramu nevstoupíš. Samotná aplikace, její algoritmy i uživatelé se neustále vyvíjejí a mění – a každý den přináší nový trend. Pokud ale chcete na Inst...

Jak budovat aktivní a věrnou komunitu

Máte kolem svého brandu nebo profilu na sociálních sítích vybudovanou silnou komunitu sledujících, která je postavená na důvěře a vzájemných interakcích? Nebojte, i pokud máte do této idylky daleko, j...

Cílení na generaci Z na Instagramu a TikToku

Chcete na sociálních sítích zaujmout generaci Z, tedy lidi mezi 12 a 27 lety? Pak budete dost možná muset přizpůsobit svůj obsah tomu, co tato věková skupina od tvůrců, brandů a celkově od online svět...

Nahoru
96 položek celkem