Simi
zdravý životní styl
80 000 nových sledujících na Instagramu za 4 měsíce díky odvážnému kroku na začátku

Výsledky po 30ti dnech spolupráce
nových sledujících
zhlédnutí na videích
lajků

Jestliže jste člověk, který se zajímá o zdravý životní styl, zdravou stravu a hubnutí, je dost velká pravděpodobnost že jste se již setkali se jménem Simi Šeligová (@simi.seligova). Simona se na svém profilu věnuje tématům zabývající se se zdravým vařením, efektivním cvičením či obecně zdravým životním stylem a hubnutí obecně. Pojďme si nyní projít její cestu, kdy se jí ze stagnujícího účtu podařilo vybudovat účet atakující 100k sledujích.
„Vybudovat účet s několika tisíci sledujícími mi přišlo docela snadné, pak se ale růst zastavil a asi rok jsem se nikam neposunula. Bylo to pro mě velice demotivující.“ Prozradila při prvním callu Simona
Se Simonou jsme se spojili v lednu roku 2024, šla do s námi do spolupráce s dvěma rozběhlými účty. Jeden účet s 20k sledujícími, kde se však mísilo více druhů obsahu a obecně účet dlouhodobě stagnoval. Druhý, mladší účet měl také v té době už slušnou základnu sledujích, asi 8 000. Tento účet byl sice menší, avšak byl, díky relevantnosti a aktivitě publika, pro naše účely vhodnější (což se Simi samozřejmě moc nelíbilo, ale naši volbu po delší diskuzi respektovala). Prvním a nejdůležitějším krokem k úspěchu bylo tedy vybrat správný profil, což se nám také očividně povedlo.
Klíčové problémy
-
Stagnace růstu sledujích
-
Vkládání úsilí do budování dvou účtů zároveň = potenciál ani jednoho účtu nebyl využit na maximum
-
Zastaralé praktiky – obsah nebyl zcela vyhovující pro algoritmus a publikum dnešní doby (krátká dynamická videa)
- Mísení obsahu – účet nebyl zcela veden k jednomu tématu, ale témata zde byla často velmi různorodá a tím se tříštila celková audience na profilu
První konzultace
Se Simonou jsme se spojili online v rámci námi poskytované služby monitoringu činnosti a analýzy účtu. Provedli jsme analýzu obou účtů a poté vybrali jeden, kterému se budeme věnovat na 100%. Následovala analýza obsahu, kde každá strana přednesla svůj názor na tvorbu, která by byla vhodná pro publikace a porovnali jsme naše vize i s konkurencí a co bylo aktuálně trendy v oboru. Také jsme Simoně poradili, jakým způsobem sledovat trendy i v budoucnu a poradili jsme jí taktéž, jak nejjednodušeji a nejefektivněji tyto trendy aplikovat na její profil. Zapracovali jsme také na vizuální stránce obsahu a BIU, aby profil vypadal jednotně a profesionálně.
Osobní mentoring poté probíhal na denní bázi, kdy náš analytik Ondra se Simonou pravidelně konzultoval důležité body:
-
Jaké formáty videí se budou točit + celková režie a scénáře.
-
Poupravení časů postování na základě důkladné analýzy již existujícího obsahu.
-
Analýza trendů v hudbě.
- Testing fáze - zkouška různých formátů, oblečení, barvy, úhel kamery, hlas, ...
... i Váš úspěch na dosah
Pokud to myslíte se svými sociálními sítěmi opravdu vážně, nabízíme vám intenzivní 30denní mentoring, ve kterém budeme vaším parťákem ve dne i v noci. Vytvoříme vám strategie na míru, které vám doručí konzistentní výsledky, růst sledujících a budeme společně podnikat akční kroky, které vám zajistí úspěch v online světě.
Připravte se na praktické rady a denní konzultace, které zefektivní vaše úsilí, zvýší produktivitu a usnadní cestu k monetizaci vašeho profilu či brandu. 90% tvůrců, kteří prošli našim mentoringem získalo v dalším měsíci více než 10 000 sledujících a mají nyní potřebné know-how, které jim pomůže růst i nadále.
PS: Spousta tvůrců je jen krůček od úspěchu a od raketového růstu je dělí jen malé, ale velmi podstatné detaily.

Výsledky se dostavily takřka okamžitě
Jelikož Simona začala velmi dobře chápat, jaká je celková vize profilu a začala tvořit obsah s velkým nadšením a kvalitou, diametrálně odlišné výsledky jsme mohli pozorovat už po prvním měsíci spolupráce. Po 30 dnech se nám podařilo účet z 8k sledujících vytáhnout na 16k sledujících. Po tomto úspěchu si Simona ihned domluvila spolupráci i na následující měsíce, které se nesly v podobném duchu a účet nabíral stále více sledujících.
Ukázka toho, co může konzistentnost a trendy během jednoho měsíce dokázat
V čem Simoně analýza a monitoring činnosti účtu nejvíce pomohla?
„Myslela jsem, že už mi nepomůže vůbec nic, byla jsem bezradná, bez energie a chutě cokoliv dalšího zkoušet. Chtěla jsem tedy vyzkoušet poslední možnost, což byla pomoc od profíků z oboru “ říká Simona.
Díky naší spolupráci jsme byli schopni Simoně vrátit chuť do tvoření obsahu a vlít novou krev do žil pro budoucí tvorbu. Na začátku spolupráce chtěla Simona pouze nastartovat zpět růst sledujících, nyní však vidí ve tvorbě na sociálních sítích úplně jiný potenciál, který chce využít při budování svého brandu, týkající se zdravého životního stylu.
Statistiky po měsíci a půl spolupráce. Statistiky po 3 a půl měsících spolupráce.
Jaké jsou plány do budoucna?
Spolupráce formou komunikace na WhatsApp pokračovala až do června roku 2024. Za tuto dobu byl náš účet, začínající na 8k sledujících schopný vyrůst na neuvěřitelných 87k sledujících a samozřejmě, pokud tedy Simona nepřestane tvořit, což je velmi nepravděpodobné, tohle číslo není ani zdaleka finální. Simonin cíl je momentálně magická hranice 100k, kterou by chtěla do konce tohoto roku překročit (aktuálně se blíží k 95k). Chce také tvořit stále podobný obsah, kterému se věnuje nyní, protože se zde našla a její životní styl je velmi úzce spjat s jejím brandem, což je naprosto geniální. Bylo by tudíž absolutně nelogické, aby se na fungujícím a rostoucím profilu cokoliv měnilo.
„Chci lidem zkrátka ukázat, že i po dvou porodech můžete stále vypadat i se cítit skvěle,“ dodává Simona
Společný růst na sociálních sítích
Uspět na sociálních sítích není pro absolutního začátečníka vůbec jednoduché. Abyste se necítili v online světě sami, vyvarovali se začátečnických chyb a ušetřili čas i peníze, máte možnost se připojit do sTrendem Akademie, kde máte možnost sledovat denní tipy ze světa sociálních sítí, mít aktuální informace o změnách algoritmu i nových trendech a také cokoliv probrat a zkonzultovat jak s námi, tak s ostatními tvůrci, kteří berou Instagram či jakoukoliv sociální síť seriózně a chtějí v online světě uspět.