Jak jsme s Lišákem - @shredded_fox - vyrostli o 50 000 sledujících za měsíc

shredded_fox
Fitness & lifestyle

Jak jsme s Lišákem - @shredded_fox - vyrostli o 50 000 sledujících za měsíc

Výsledky po 30 dnech spolupráce

více než 50 000
nových sledujících
8 milionů
zhlédnutí na videích
700 000
lajků
 

Pokud máte rádi humor nebo se zajímáte o lifestyle, fitness či zdravý životní styl a neznáte Lišáka, tak jste pravděpodobně zaspali dobu. @shredded_fox alias Jan Liška je mladý influencer zabývající se tématem fitness a cestování, s Instagramovým účtem, aktuálně o velikosti 270 tisíc followers a TikTok účtem o velikosti 180 tisíc followers.

My ve sTrendem jsme měli tu čest s Lišákem nějakou dobu spolupracovat - a byla to jízda. Jak však můžete tušit, klasicky, jak to na sociálních sítích bývá zvykem, nebylo vše růžové ihned od začátku... Sdíleli jsme spolu cca. dvouměsíční cestu (měsíc plánování strategie + testing -> další měsíc virální série a analytika), během níž jsme na TikToku nasbírali přes 8 milionů zhlédnutí a přibylo nám 50 000 sledujících na TikToku.

Ve sTrendem jsme se v roce 2023 věnovali pouze začínajícím tvůrcům a Lišák byl náš první "větší experiment"

Lišákova podmínka byla hlavně neopouštět téma fitness, což nám samozřejmě také vyhovovalo - jak asi tušíte, pouštět se do témat, která by nezajímala již vybudovanou komunitu by byl naprostý nesmysl. Dohodli jsme se z naší strany na výběru konkrétních témat pro videa, tvorbě scénářů a editacích videí, Honza se postaral o produkci a publikace.

Na TikToku jsme zaznamenali náš nevětší úspěch, kdy jsme u Martiny vyrostli během prvního týdne publikací na 100 000 sledujících - tento příběh a analýzu si můžete přečíst v případové studii.

Klíčové body pro zajištění okamžitého růstu

  • Analýza stávajících dat a trendů v oboru
  • Publikační plán a konzistence
  • Testování nových formátů videí
  • Nalezení virální série

... i Váš úspěch na dosah

Pokud to myslíte se svými sociálními sítěmi opravdu vážně, nabízíme vám intenzivní 30denní mentoring, ve kterém budeme vaším parťákem ve dne i v noci. Vytvoříme vám strategie na míru, které vám umožní konzistentní výsledky a růst sledujících a společně budeme podnikat akční kroky, které vám zaručí úspěch v online světě.

Připravte se na praktické rady a denní konzultace, které zefektivní vaše úsilí, zvýší produktivitu a usnadní cestu k monetizaci vašeho profilu. 90% tvůrců, kteří prošli našim mentoringem získalo v dalším měsíci více než 10 000 sledujících a mají nyní potřebné know-how, které jim pomůže růst i nadále.

PS: Spousta tvůrců je jen krůček od úspěchu a od raketového růstu je dělí jen malé, ale velmi podstatné detaily.

Popisek obrázku

Jak to všechno začalo 

Jak jsme již zmínili, Lišák do této chvíle nepoužíval TikTok jako platformu k pravidelné publikaci, publikoval zde pouze sestřihy z YouTube, což byla v té době společně s Instagramem jeho hlavní platforma. 

Udělali jsme tedy kompletní analýzu profilu a stávající tvorby + fitness oboru u nás i v zahraničí a poskytli Lišákovi scénáře pro tvorbu 30ti videí (jeden měsíc publikací). Lišák s tématy ani kontroverzními videi neměl problém a tak jsme mohli ihned začít s tvorbou. Tahle videa byla zaměřena jak na cvičení, tak na humor ve fitku nebo také na vtipná videa s Jakubem Enžlem a dalšími...

Z natočených třiceti videí se publikovalo pouze 7 a začalo se analyzovat...

„Zaznamenali jsme vyšší engagement avšak zhlédnutí nebyly nijak ohromující.“ 

 

S Lišákem jsme se tedy po poradě domluvili, že zbylá videa jednoduše vyřadíme a zkusíme jiný formát, protože pozvolný progres, který nastal byl pro nás naprosto nedostačující a chtěli jsme víc!

Tento krok byl klíčový – kritické, odvážné, ale velmi správné rozhodnutí, po kterém jsme zaznamenali zásadní zlom. Natočili jsme totiž staronový formát videa, který Lišák již dříve publikoval a měl s ním úspěch. My jsme ho však natočili trošku jinak a lépe: rychleji a dynamičtěji.

Ve videu Lišák ukazuje potravinu, kterou běžně konzumujeme, a zároveň demonstruje, kolik je v ní cukru. Výsledky překonaly veškerá naše očekávání.

Screenshot z komunikace:

Nový začátek

Jak jsme již zmínili, výsledek recreate videa o cukru v pomerančovém džusu nás ohromil... Tohle video chytlo okamžitě VIRAL a během týdne nasbíralo dokonce milion zhlédnutí. Na základě tohohle úspěchu jsme se ihned dohodli, že tenhle VIRAL musíme využít a udělat z něj sérii. A přesně tohle fungovalo!

Díky téhle sérii jsme byli schopni nasbírat na Lišákově účtu 50 tisíc sledujících za měsíc. V této sérii jsme od prvního virálu pokračovali v podstatě celou dobu naší spolupráce, protože fungovala přesně tak, jak měla - a o tomhle to vždy je. Najít to, co pro váš účet jednoduše funguje a nám se to díky odvážnému kroku a zahození 20 natočených videí s Lišákem povedlo.

A nemyslete si, když jsme mazali kompletně natočená a sestříhaná videa, nebylo nám to příjemné - pokud však na sítích něco nefunguje, nemá smysl publikovat podobný obsah dále a očekávat zlepšení výsledků.

Plány do budoucna?

Spolupráce s Lišákem po přátelské dohodě po dvou měsících skončila. Během těchto dvou měsíců se nám podařilo takřka zdvojnásobit velikost účtu, což bereme jako obrovský úspěch.

A důvod ukončení spolupráce? Lišák je jednoduše "na roztrhání" a má svých vlastních projektů dost a aktuálně na další tvorbu obsahu "navíc" neměl čas. 

A pokud se chcete o Lišákovi dozvědět více a sledovat jeho cestu v online světě, mrkněte na jeho Instagram, Youtube či TikTok nebo omrkněte jeho web www.shredlife.cz

A pokud byste někdy nakupovali na GymBeamu, můžete použít jeho slevový kód FOX5 :-)

Lišák_now

Společný růst na sociálních sítích

Uspět na sociálních sítích není pro absolutního začátečníka vůbec jednoduché. Abyste se necítili v online světě sami, vyvarovali se začátečnických chyb a ušetřili čas i peníze, máte možnost se připojit do sTrendem Akademie, kde máte možnost sledovat denní tipy ze světa sociálních sítí, mít aktuální informace o změnách algoritmu i nových trendech a také cokoliv probrat a zkonzultovat jak s námi, tak s ostatními tvůrci, kteří berou Instagram či jakoukoliv sociální síť seriózně a chtějí v online světě uspět.

Zpět do obchodu