Petr
komunikace & sebevědomí
Z 15 000 na 25 000 sledujících za 1 měsíc, Petr Vojnar boří stereotypy o komplikovaném růstu na Instagramu

Výsledky po 30ti dnech spolupráce
nových sledujících
zhlédnutí na videích
lajků

Petra Vojnara (@petrvojnar) již možná někteří znáte ze svých televizních obrazovek. Mimo herectví a moderování se však také postupně začal věnovat koučingu komunikace, což je také aktuálně hlavním tématem jeho Instagramového profilu. S Petrem jsme se spojili v listopadu minulého roku, kdy začal růst jeho followers stagnovat a za jeden měsíc jsme mu pomohli vyrůst o rekordních 10 000 sledujících. Jak se nám to povedlo?
„Myslel jsem si, že sítím rozumím a že využívám jejich plný potenciál, kluci mě přesvědčili o opaku,“ říká Petr.
Petr do naší spolupráce šel s účtem 15k sledujících, který bohužel již nějaký ten měsíc naprosto stagnoval a followers spíše pomalu ubývali. Prvním krokem k "nakopnutí" dosahů byl Petrův vstup do sTrendem Akademie, kde začal ihned čerpat inspiraci a praktické know-how začal okamžitě aplikovat na jeho profil. „K tomu, co lidi učím, oni sami potřebují z velké části sociální sítě. Ať už chtějí budovat osobní brand, chtějí být na sociálních sítích více vidět, nebo chtějí začít více prodávat. I když jsem si myslel, že dělám vesměs všechno dobře a už není nic, co bych mohl dělat lépe, kluci mě přesvědčili, že to jde. Dávalo mi tedy smysl, dozvědět se od nich o sociálních sítích co nejvíce a maximalizovat můj potenciál,“ říká Petr.
Klíčové problémy
-
Stagnace růstu followers
-
Neúplné využití potenciálu publika (jak informace předávané na profilu podat tak, aby jim rozumělo co možná nejširší publikum a maximalizoval se narůst zhlédnutí i sledujících)
-
Zastaralé praktiky - obsah nebyl přizpůsobený pro dnešní trend = krátká a dynamická videa
První konzultace
Za Petrem jsme dorazili na jeho workshop komunikačních dovedností. Provedli jsme analýzu jeho dosavadního obsahu, zejména pak u videí, která chytla viral, abychom mohli virální prvky později opět využít a aplikovat do jeho další tvorby. Dále jsme provedli rešerši komunikačních koučů v zahraničí, a to zejména na americkém trhu, včetně rešerše i momentálních trendů a vizuálů v daném odvětví. Na základě toho jsme pak poradili Petrovi, jak vše aplikovat do jeho tvorby. Zapracovali jsme zároveň i na brandingu a celkově jeho tvorbu, i co se vizuální strany týče, sjednotili.
Pak už probíhal osobní mentoring na denní bázi, kde jsme s Petrem komunikovali následující:
-
Jaké formáty videí se budou točit + celková režie a scénář z naší strany.
-
Poupravení časů postování na základě důkladné analýzy již existujícího obsahu.
-
Analýza trendů v hudbě.
-
Poskytli jsme Petrovi zároveň i náš 30ti denní plán, kde znovu analyzujeme obsah už se zapracovanými změnami a na základě toho jej ještě zdokonalujeme.
- Testing fáze - zkouška různých formátů, oblečení, barvy, úhel kamery, hlas, ...
... i Váš úspěch na dosah
Pokud to myslíte se svými sociálními sítěmi opravdu vážně, nabízíme vám intenzivní 30denní mentoring, ve kterém budeme vaším parťákem ve dne i v noci. Vytvoříme vám strategie na míru, které vám umožní konzistentní výsledky a růst sledujících a společně budeme podnikat akční kroky, které vám zaručí úspěch v online světě.
Připravte se na praktické rady a denní konzultace, které zefektivní vaše úsilí, zvýší produktivitu a usnadní cestu k monetizaci vašeho profilu. 90% tvůrců, kteří prošli našim mentoringem získalo v dalším měsíci více než 10 000 sledujících a mají nyní potřebné know-how, které jim pomůže růst i nadále.
PS: Spousta tvůrců je jen krůček od úspěchu a od raketového růstu je dělí jen malé, ale velmi podstatné detaily.

Výsledky se dostavily dříve než bychom čekali
Jelikož je Petr skvělý řečník a pro tvorbu videí či projev na kameru je jako stvořený, bylo pro něj velmi jednoduché adaptovat se na novou formu natáčení. Stačilo tedy udělat pár změn ve scénářích a struktuře videí, a již za 3 dny jsme měli možnost vidět první virální video a okamžitý přírůstek nových sledujících...
V čem Petrovi osobní mentoring nejvíce pomohl?
„Myslel jsem si, že už jsem vyčerpal veškerý potenciál, který ohledně publika mám. Kluci mi vysvětlili, že s tématem, kterému se věnuji mám potenciál klidně i na 50 000 – 100 000 sledujících. Pomohli mi otevřít si mysl a vidět i příležitosti, které jsem dříve neviděl. Byli schopni se na moji tvorbu podívat nezaujatým okem, co se mojí specializace týče a dokázali mi říct, jak tvorbu přizpůsobit tak, aby byla srozumitelná pro co možná nejširší veřejnost.
Velkým přínosem pro mě bylo také to, že dokázali zanalyzovat videa, u kterých jsem měl největší zhlédnutí a říct mi, v čem vězí jejich úspěch, abych pak mohl tyto prvky uchopit a zkusit je replikovat do své další tvorby. Všechna videa, která jsem už tvořil s klukama, mají dnes minimálně dvojnásobná zhlédnuti, než měla moje videa dříve,“ říká Petr.
Jaké jsou plány do budoucna?
Tento rok bychom Petrovu komunitu rádi zdvojnásobili – z 25 000 bychom rádi udělali alespoň 50 000. I nadále budeme pokračovat v budování osobního brandu a rádi bychom zapracovali i na zvýšení prodejů Petrových kurzů a workshopů. „Chci hlavně edukovat lidi... A to nejen proto, že vím, že je to nejlepší businessová metoda, ale chci, aby si z mého obsahu opravdu každý vzal přesně to, co potřebuje a co mu v životě nejvíce pomůže,“ dodává Petr.
Společný růst na sociálních sítích
Uspět na sociálních sítích není pro absolutního začátečníka vůbec jednoduché. Abyste se necítili v online světě sami, vyvarovali se začátečnických chyb a ušetřili čas i peníze, máte možnost se připojit do sTrendem Akademie, kde máte možnost sledovat denní tipy ze světa sociálních sítí, mít aktuální informace o změnách algoritmu i nových trendech a také cokoliv probrat a zkonzultovat jak s námi, tak s ostatními tvůrci, kteří berou Instagram či jakoukoliv sociální síť seriózně a chtějí v online světě uspět.