Honza
iPhony & technologie
Jak se nám s Honzou podařilo získat 60 000 sledujících za první měsíc a navýšit tržby o 300%?

Dosažené výsledky od začátku spolupráce
nových sledujících
zhlédnutí na videích
lajků

Chci růst na Instagramu za každou cenu
Honza nás oslovil v době, kdy jsme ve sTrendem ještě žádné osobní konzultace ani mentoring nenabízeli. Víceméně se jednalo asi o měsíc neustálého naléhání v duchu: „Udělám pro růst na Instagramu cokoliv – jen mi dejte šanci!„. Honza nám tedy víceméně nedal jinou možnost, než na spolupráci přistoupit…
PS: Do spolupráce jsme šli ještě s podmínkou, že se opřeme nejen do Instagramu, ale také do TikToku, kde je stále aktuálně největší možnost organického růstu pro začínající tvůrce – více si můžete přečíst v případové studii, kde se nám podařilo vybudovat 100 000 na TikToku za týden.
Po úvodní konzultaci se zakladateli sTrendem, Jakubem a Ondrou jsem (analytik Mára) dostal Honzu na starost včetně tvorby scénářů (slovo od slova), výběrů správných témat a zkrátka všeho, co se obsahu, analýz a strategií týče. A jelikož nám dal Honza opravdu volnou ruku a dodržel vše, co bylo nastaveno, výsledky se začaly zrcadlit opravdu velmi rychle.
Klíčové problémy klienta
- Stagnující sledující
- Velmi nízký engagement
- Nedostatek nápadů pro virální obsah
- Neznalost strategií a algoritmů
- Nulové prodeje
Průběh spolupráce od A-Z
- 27.12.2022 – úvodní zpráva od Honzy
- 27.12.2022 – 28.1.2023 – neuvěřitelný každodenní SPAM ohledně možnosti spolupráce – URGENT
- 28.1.2023 – úvodní call + domluva s Honzou na VIP spolupráci (první mentoring sTrendem)
- 30.1.2023 – strategický call, předání harmonogramu, odeslání e-booků k nastudování potřebných materiálů + technické zaškolení a práce se systémem
- 6.2.2023 – první publikace
- 16.2.2023 – 1,5 milionu zhlédnutí + 5k nových followers
- 20.2.2023 – nárůst dosahů o 11 000%
- 23.2.2023 – nárůst prodejů na e-shopu o 100% ve srovnání s předchozím obdobím
- 11.8.2023 – 57 tisíc sledujících na TikToku a 67 tisíc sledujících na Instagramu + zvýšení tržeb doslova o stovky procent
- 31.12.2023 – Magických 100k sledujících na Instagramu + 85k na TikToku
Aktuálně (17.5.2024) má Honza 150k sledujících na Instagramu a 98k na TikToku.
Jak můžete vidět, růst byl skutečně raketový a přitom stačilo k úspěchu poměrně málo změn…
Nastavení strategií pro Instagram a TikTok
- Detailní strukturovaný plán publikací
- Publikace videí s přidanou hodnotou a vysokou kvalitou
- CTA strategie – úvod, závěr, titulky, popisek
- Využití trendů i trendy hudby
- Zaměření na kvalitu a strukturu videa
- Zvolení správných hashtagů a dalších strategií týkajících se algoritmu
- Vylepšení BIA a celkové prezentace
... i Váš úspěch na dosah
Pokud to myslíte se svými sociálními sítěmi opravdu vážně, nabízíme vám intenzivní 30denní mentoring, ve kterém budeme vaším parťákem ve dne i v noci. Vytvoříme vám strategie na míru, které vám umožní konzistentní výsledky a růst sledujících a společně budeme podnikat akční kroky, které vám zaručí úspěch v online světě.
Připravte se na praktické rady a denní konzultace, které zefektivní vaše úsilí, zvýší produktivitu a usnadní cestu k monetizaci vašeho profilu. 90% tvůrců, kteří prošli našim mentoringem získalo v dalším měsíci více než 10 000 sledujících a mají nyní potřebné know-how, které jim pomůže růst i nadále.
PS: Spousta tvůrců je jen krůček od úspěchu a od raketového růstu je dělí jen malé, ale velmi podstatné detaily.

Cíl: 100 000 sledujících na Instagramu
Honza je neuvěřitelně ctižádostivý a ani tyto dosahy mu nestačí. Již od června publikujeme 2x denně a brzy začínáme s vydáváním na Facebook Series a YouTube Shorts pro další navýšení dosahů, zvýšení celkového povědomí a samozřejmě i s cílem dalšího navýšení prodejů.
Honza už nějakou dobu také vysílá živě na TikToku a jeho osobní a aktuálně primární cíl je dosažení 100 tisíc sledujících na Instagramu. (což už se povedlo)
Otázka monetizace zůstává stále otevřená, růst na Instagramu i TikToku je nad očekávání a nechceme jej narušit zbytečně tvrdým prodejním obsahem. Nicméně, samotné zvýšení dosahů má v Honzově případě za následek navýšení prodejů o stovky procent i bez přímého prodeje.
Momentálně se tedy s Honzou soustředíme spíše na to, jak budeme dále růst a prodejní obsah budeme zapojovat nejen postupně, ale také opatrně a chytře.
Momentálně pracujeme v rámci prodeje pouze s Instagram Stories, které jak už jistě víte, jsou aktuálně nejefektivnějším prodejním kanálem na sociálních sítích.
Co na spolupráci s sTrendem říká Honza
Společný růst na sociálních sítích
Uspět na sociálních sítích není pro absolutního začátečníka vůbec jednoduché. Abyste se necítili v online světě sami, vyvarovali se začátečnických chyb a ušetřili čas i peníze, máte možnost se připojit do sTrendem Akademie, kde máte možnost sledovat denní tipy, změny algoritmu, nové trendy a také cokoliv probrat a zkonzultovat jak s námi, tak s ostatními tvůrci, kteří berou Instagram & TikTok seriózně a chtějí v online světě uspět.